05 January 2012

Tak mengandung tapi boleh je mengidam kan?

Assalamualaikum..

Ye, dah mula dah musim mengidam bagai. Mengada. Eh, ibu mengandung je ke boleh mengidam? Yang masih tak bepeluang nak mengandung (boleh ke ayat mcm ni ?) tak boleh mengidam ke?ke?ke? Hahaha.. Lantak.

Aku dah lama teringin nak makan ni... DULU selalu............. Sedappppppp gila ! Dan masalahnya, aku tak tahu kenapa tekak aku hanya terima benda ni yang dijual di sini sahaja.

Tadaaaaaaaa...........


SOTONG CELUP TEPUNG  atau mungkin celup tu boleh ganti dengan goreng. Ah,sama je la. Tapi, yang tak best nya, sotong yang aku dok gila ni, hanya dijual di Medan Selera kat Pantai Seagate , Penang nuuu...

Sotong oh Sotong
+
Aku tak sure diorang goreng guna tepung ni ke apa tapi rasanya tepung lain
HASILNYA 
=
Ni aku ambik kat google...... meleleh air liur gua.. huhu


Memang ada jual tempat lain. Tapi tak sama dengan yang dijual kat sini. Aku tak dapat cari gambar pantai Seagate tuh.. ala, orang utara mesti taw.. Gila sedap dia punya sotong goreng tepung ni. Sumpah aku tak tipu. Tekak aku sampai sekarang hanya nak makan yang ni je.. Huhuhu.. Kadang-kadang aku rasa dia letak dadah ke apa? Aku macam ketagih.. Haha.. Makan sekali, nak lagi dan lagi dan lagi.

So, bila nak dapat makan ni??? TAK TAHU ! Haishhh.. susahnya la kalau selera ku di seberang .. Haha.. Macamana ni????

# Siapa yang perkenalkan makanan ni kat aku?? Baik mengaku !! Arghhh!!

Bye!

2 comments:

auni zali said...

wei kt mne ni kedai dia.. aku yg bce pun trus ngidam anak cacing ni... ko saje tau... xleh aku... benci la cmni.... lapo trus cmni

Yeah, saya! said...

haha. post lama ni. kat seagate. dpn kilang tu . tau kan. seberang pulau la. sedap gilozzzzzzzzzzzzzzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...