09 November 2014

Lawatan KGV

Assalamualaikum..

Semalam pergi lawatan penanda aras ke SMK King George V , seremban negeri sembilan. Semua pk hem, ada ppd and warden2 serta anak2 murid p. Dua bas. Best. Sekolah tu cantik.

Asrama pun cantik. Yang kagum sebab lelaki semuanya. Kemas. Aku rasa betul ckp pgtua dia, BUDAYA. Kalau dah dibudayakan macam tu, sampai bila pn macamtu.

Aku bawak student aku, perempuan. Baik budaknya. Aku nasihat dia mcm adik ak sendiri. Semoga semua anak2 murid aku berjaya dunia akhirat. Amin.

And balik tu ak sakit perut. Sampai hari ni, lemah sangat badan. Allah..

Pastu mr.A kan takde. Mggu ni tak jumpa dia. Maknanya dua mggu tak jumpa. Takpe lah.. Busy memasing. Pastu lagi la aku down. Aku sakit, aku nak orang ada tepi aku. Tp nak buat macamana kan?

Semoga cepat sembuh wahai badan. Banyak kerja tergendala ni. Kertas exam tak habis lagi tanda, markah tak masuk lagi. 

Nak tengok warden gemuk? 


Gemuk kan? Sekian.

Love, 
Ayu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...