27 August 2014

Tanya Tuhan

Assalamualaikum..

Aku nak luah perasaan boleh?

Lantaklah, sape baca ni nak terasa ke ape..

Aku nak luah jugak2.

Mulut manusia ni memang kita tak boleh tutup kan?

Kadang nak je rasa sumbat dengan kaki saiz 8.

Tapi,

Pls lah jangan set mentality tahap bawah tapak kaki..

Aku rimas suka sangat dok tanya soalan yang menjadi RAHSIA ALLAH dekat aku.

' Tanyalah tuhan, tanya saya buat apa? '

(Ni jer mampu jawab...) tsk.

Paham kot kan?

Setakat tanya, ok lah.. Mungkin tak sabar.

TAPI

Jangan tambah dengan kata2 sindiran, tuduh bukan2..

Demmitt !

 Yang bertanya bukan kaum sejenis..

Korang dah kenapa???

Suami aku relaksss jer.. Korang care sangat awat??

Sekali dua tanya, aku still ok..

Ye, mendoakan..

Tapi,

Aku rasa kalau dah tanya depan public, tak kira apa dah..

Aku sendiri malu nak jawab,

Yang bertanya, tak malu ke nak soal?

PELIKKKKKKKKK !!

Sekarang ni, kalau nak tanya aku,

Aku akan straight call MR.A

" Eh, soal la suami saya..."

PUAS HATI.

Doakan dalam hati je lah kalau kau ikhlas.

Tak payah tanya2. Sebab confirm woi aku tak ada jawapan.

Lagi best, siap kata aku ni lambat la apa la..

Kalau aku plan sekali pun, aku ganggu rahim siapa skg ni??

Aku diam banyak kali dah..

Nak jer meletopp..

Tapi, pikir banyak kali..

And now, aku meletop sini.

Hameekk kau !




Lepas ni, dok tanya lagi,

jawapan aku,

'BILA KAU NAK MATI? '

Dan dia akan jawab,

" TU SEMUA KERJA TUHAN"

Jam tu aku nak ludah depan muka!

EXCUSE ME, sir !





Love,
Ayu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...