16 February 2014

2 Hari

Assalamualaikum..

Hye.. Penat seyh. Semalam, aku pegi KL. Tadi aku pegi Kuantan. Fuhhh..

Ok, KL aku pegi dengan bus. Sampai Pekeliling, kawan aku amik kan. Dia bawak kitorang pegi Jalan tar and BB Plaza. Memang aku nak pergi sana. Cari barang.

Kemudian, plan last minutes, babe jom tdo umah gua. Haha. Dia dtg ar tdo umah aku. Then, today kitorang pergi Kuantan. For the first time, aku drive ok. Pergi dan balik. AKu rasa dalam sejam je. Padahal aku bajet 2 hours. Muahahahaa.

Sampai Kuantan, member baik aku.. bawak pergi jalan. Amik dia kat umah, dia drive, and kitorang pegi makan Nasi Kukus. Sincerely, dia kawan paling gila aku pernah ada. hahaha.. memang semua kawan2 aku gila. Tak gila, bukan kawan aku. Hahhaa. And among the best, dia paling gempak.

Dengan dia , aku ketawa 24 jam. Hahaha. Dia melawak kasar sangat. Tapi, aku bole je bertahan sebab aku pun sama.

Then, settle, balik arr. Aku anta kawan aku naik bus. And aku kembali menjalankan tugas di sini di tempat yang ku panggil RUMAH. huu

And, Mr.A balik Kedah today. Ada kedah la mamat tu.hahaha. Menguruskan apa yang sepatutnya. Aku kenapa tak balik? Tak ada keperluan lagi nak balik. Kekangan masa. In Shaa Allah, hujung bulan ni.. Semoga selamat sampai ke rumah ye.


Lastly, THANKS sooo much untuk semua kawan2 aku yang masih berani menghiburkan aku.Hahaha. Suka sangat ada kawan macam korang. Memang torrbaaiikk.. Thumbs Up. Double.

And THANKS so so so much jugak untuk Mr.A , kerana kesungguhan anda.. Balik kedah berkejar2.. saya tau penat. Thanks ye.



Ok, ini gambo budak kuat makan, kuat bebai.


Pastu, aku akan tanya soalan bodoh, 
Saya lawa tak?

TAK.

Ok, fine.




Love,
Ayu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...