07 January 2013

Hate

Assalamualaikum..

'Yuhanna, bila nak pindah masuk asrama?'

'Cikgu, kami tak sabar nak tunggu cikgu pindah masuk asrama..'

Itu antara respons yang aku terima. Actually, aku penat sangat nak melayan perasaan down ni. Dengan orang sekeliling yang tak paham. Kau tau tak perkataan STRESS?

Ya Allah, aku memang down sangat. Bersedia untuk tidak bersedia. Redha? Ye, di mulut. Di hati? Allah je yang tau. Nak mengadu pada siapa? Apa alasan nak bagi? Orang tak faham kita.

Apa yang aku mampu buat, terima sahaja. Ikhlas tak ikhlas aku kena tolak tepi. I'm trying my best untuk berfikiran yang positif-positif sahaja. Entah mampu ke tak. :(

Aku tertekan sebenarnya. Memikirkan kehidupan akan datang . Tanggungjawab LUAR aku yang lebih aku risau. Tak habis-habis kena tekan. Ya Allah.. stressnya laaa.. :(

Harap sangat perasaan ini cepat berlalu. Apa saja cara untuk menghalang aku daripada menjadi warden ni, aku janji akan buat ! Kahwin? Kalau itu yang perlu. Aku redha. Tapi, mustahil bukan..








# Oh 'this feeling' please go away. Kau dah membunuh 1 tahun aku.



Bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...