16 December 2012

My Darl's Engagement

Assalamualaikum..

Ok, aku sambung je kat bawah ni.. Kesinambungan . Hee..

That day, 15 Disember 2012, My darl yang aku panggil t-rex telah selamat bergelar tunangan orang. And dapat la tengok her tunang depan2.. Hee. Aku pergi tengahari. Pukul 1.00 macam tu. Janji pukul 12, hamek kau lewat sejam. Pergi dengan Mr.A . So, lewat adalah normal... phewwww...

Sampai2, disambut oleh adik2 nya yang happening. Gg and apit. Trex, ada di dalam. takkan dia nak kuar kan? Dah settle dah pun acara menyarung cincin. Ok, lambat . T_________T. Tapi takpe, sempat jugak la pass cupcakes yang i tempah khas untuk dia. And selamat jugak diberikan kepada her fiance. Good2.

Snap picture 1, 2 , then kuar. Makan la. apa lagi. Aku dah lapar gila bangang. Sedap. Tapi, tak sempat rasa dadih . Huu. Kalut pa tatau. Pastu pulak, aku macam kenyang. So, macam malas2 nak amik.. Ajak Mr.A masuk dalam rumah, tengok Trex dan pelamin. Masuklah kami. Snap pic, gossip2 sikit, then nak gerak pulang dah.

Balik terus? Oh No. Harus meronda. Dah sampai Alor Star kan. Dah lah jarang datang. Tengok kat mana ada wayang, cari jalan, search for movie time, here we go ---------> Alos Star Mall.. Sangat so so. Haha. Tapi, AS kan. Takpa , trima aje lah. Kehkehkeh.

Hobbit. 2 jam 50min. Aku tak suka cite macamni. Tapi layan gak la. Dah tak da cite. Ketandusan filem kan Malaysia ni. Mungkin hujung tahun. After that, balik lah kami. Aku rasa macam datin je that day. Jalan dalam mall dengan jubah moden , bowling handbag gedabak, macam diva. kau ada? Kahkahkah. Aku rasa macam nak jalan taknak pakai kasut. Haha

Orait, ini saja. Untuk my darl, Athirah.. Happy belated birthday (same day dengan majlis tunang dia) dan selamat menjadi tunangan orang. Happy for u.. Aku harap hang jangan kahwin awai sangat. Satgi tak boleh berjimba dah. Hahaha.. Tak2, semoga cepat mendirikan rumah tangga. Belajaq2 lah goreng ayam. ekekekeke. All the best.

Thanks a lot untuk cinta hati (eh, shila amzah ke?) yang setia menemani. :)



 Layan gambar eyy.. Aah, baju aku sama tema dengan baju trexx.. i akan hover. ekekeke.










# Mak tyra tanya, " Ayu, bila lagi??"    T______________________T







Bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...