20 June 2012

Assalamualaikkum..

Berdebu dah blog ni.. Huhuhu.. Sapu sesawang sket deh.. It's been 2,3 weeks aku kat sekolah baru ni.. Segalanya baru.. Alhamdullilah.. everything was ok. err, GREAT i think. (ye, dengan tugasan berlambak2).. Aku dapat mengajar opsyen.. Sejarah, Geografi. dan tambahan BM serta Sivik. Sayang sangat kat BM dulu kan. hamekkk ko..

And segalanya ok.. keadaan di sekolah ok. Student2 aku pun ok.. Cikgu2 semuanya baik. Banyak sangat ilmu yang dapat.. Setiap hari ilmu baru.. Pastu aku blurrrrrrrr... Sekarang jom list, apa tugasan aku..:


1) Guru Kelas Tingkatan 4 SK
2) Bendahari (guru) untuk rumah sukan Merah
3) Guru untuk bahagian HEM (kesihatan)
4) Guru BM, SEJARAH, GEOGRAFI, dan SIVIK.

Ada lagi yang picisan.. malas nak senarai.. So, TAHNIAH untuk diri sendiri. nak sangat posting kan?? Hahahaa.. Aku tak paham pape actually.. Tapi kena confident. Kena buat2 pandai. Nak hidup kan? Kalau dok lembik, segala mak nenek tak tahu, sampai bile nak pandai kan? So, kuatkan lah jiwa dan raga walaupun macam lemah jerrrrrrr... huhu..

Tadi ada Merentas Desa - 20/6/2012. Actually, banyak aktviviti yang aku nak taip sini. Cerita aku berjalan ke Terengganu, Kuantan, Dan lain2... adoiyai..mana nak cari masa?? Susah kan.. so, aku try usahakan supaya dapat jugak mengupdate.. Untuk kenangan hari tua.. Dan... Alhamdullilah.. i'm gonna and started to love my job. Hahahaa. Ye, IKHLAS. ^^

Nak upload gambor. randomly.. Hopefully , laju la. Sat lagi ada LADAP..


Bye, Take Care Peeps!









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...