12 March 2012

Email dari Prof.

Assalamualaikum..


Pelajar-pelajar yang aku sayangi,


Dilampirkan nota-nota kuliah ***** untuk perhatian anda.


Sila emel kepada kawan-kawan yang tidak terima sebab emel mereka tendang balik (mungkin mereka tulis silap atau tulisan cakar ayam!)


Sekian, terima kasih.




Hahaha. Aku bukak email tadi. Ini email yang dihantar oleh salah seorang lecturer aku masa study dulu. Aku rasa prof. ni pakai hantar je kat semua contact list yang dia ada. Tak kan dia banyak sangat masa nak analisis satu - persatu mana student dia yang dah ALUMNI. ye dop?

Paling lawak *emel mereka tendang balik (mungkin mereka tulis silap atau tulisan cakar ayam!)*.  T______T





# Esok aku cuti ! Yeay! (walaupun sehari).



Bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...