27 November 2011

Wedding Ceremony ... Kak Intan & Husband ...

Assalamualaikum..

Semalam i cuti.. eh? i ?? Muntah! Hahaha.. Oh!Bahagia. Hari ni kena keja, Oh! Derita.. kehkehkeh.. Dapat cuti 1 hari rasa macam tak cuti.. Bangun tido, buat-buat kerja sikit, tetiba dah nak kena tido balik..Haishhh..cepat masa berlalu.. Dan eh, SALAM MAAL HIJRAH 1433 untuk semua umat Islam.. Sempena Awal Muharram ini, semoga ada penghijrahan yang baru dalam hidup kita semua.. Yang negatif dipositifkan, yang positif, dimaintainkan..:)  amin.

Dan semalam, aku telah attend kenduri kahwin senior aku, Kak Intan yang  ada entry aku sebut pasal dia before this kan?  Yeah, semalamlah hari besarnya.. Aku pergi pukul 2.30 pm macam tuh.. memang saja lewat sikit, so that bolehlah nak tengok pengantin lelaki terus ada di majlis tanpa perlu tunggu lama...huhu

Ok, memang malas nak baca kan? Kita layan gambar. Mutu gambar mungkin kurang baik, sebab aku tak guna DSLR berpuluh ribu ringgit, just olympus cikai aku..hahaha.. dan aku bukan photographer professional, hanya amatur, dan aku menghormati majlis..takkan pengantin tengah sibuk2, aku nak, 'eh tepi sikit, saya nak tangkap gambar pengantin..dia kwn saya.'.. WAH WAH WAH. KAU SAPE????? Hahahaa.. So, aku just snap and shot mana2 yang sempat dan tak mengganggu ketenteraman orang lain.. Btw, Kak Intan, You are so so so gorgeous! Simple but nice. Make up tak hover cam opera cina..kehkehkeh.. And you macam princess ala-ala cinderella tambah2 lagi bila you minta i tolong  pakaikan kasut you, tapi i tak dapat tolong sebab sibuk nak tangkap gambar bilik..Hahaha.. Sorry ya!
Ok2, layannnnn....









 Yang over sibuk nak duduk tengah-tengah ..hahahaa.. Aku lar !!



Haaaaa.. Beautiful right? Hee... Aku tak duduk lama sana, sebab yelah, pengantin pun sibuk..Dapat tengok Kak Intan pakai baju pengantin pun dah cukuplah.. Kepada Sis Intan & Husband, Congratulations again .. Semoga berbahagia hingga hujung nyawa ok..


# Best pergi kenduri ni semalam sebab tak ada soalan, "eh, Ayu bila lagi? I dah.." kahkahkahkah!


Bye!

4 comments:

Anonymous said...

babe,thx 4d entry..trasa cm artis sbb ada blogger cover story psl my wedding..hahaha..mst hg nyesal kn?hehehhe..nway, glad to met u on my big day dear...

Yeah, saya! said...

haha.. it's ok.. I love U sis.. kehkeh.. sis? ke makcik? kahkahkah..

Anonymous said...

luv u too little sis!!of course i mantain s a "sis" eventhough ppl will call me "madam"..but, "miss intan" is still synonym with myself (in- denial)...hehehhe....

Yeah, saya! said...

haha. tak pe, muda lagi meh... Just jaga badan jangan lagi bambam udah.. kehkehkeh... Nanti maintain cm anak dara sampai ke tua.. ye? heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...